Op werkdag voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd
Bijna alle producten uit ons assortiment kunnen wij dezelfde dag versturen wanneer deze op werkdagen voor 15:00 uur besteld worden. Helaas zijn er ook producten die een uitzondering op de regel zijn. Dit wordt bij deze producten ook netjes vermeld. Let op dat bestellingen met verschillende levertijden altijd op de langste levertijd verstuurd worden. Aangezien ook wij rekening willen houden met onze planneet doen wij niet aan deelleveringen. Heeft de levering toch haast is het altijd mogelijk deze op te halen in onze speciaalzaak.
Product niet meer leverbaar (zie vergelijkbare producten). Ben je op zoek naar een product wat je bijvoorbeeld eerder gekocht hebt maar nu niet meer vindbaar is? Geen probleem, neem even contact op met onze collega's en zij helpen je graag verder. Zij zullen het product zoeken of een geschikt alternatief aanbieden wanneer het niet meer leverbaar is.
Gratis verzending
Ook bij Kleurenwaaier.nl is een bestelling zonder verzendkosten mogelijk. Hiervoor dien je echter wel meer dan €75,- te bestellen. Voor onze Belgische klanten is dat € 100,-. Voor bestellingen onder de €75,- rekenen wij €9,95 verzendkosten.
Levering
Wij snappen best dat je niet met die zware potten verf wil lopen sjouwen. Bestel ze makkelijk en snel online en de bestelling wordt bij je thuis afgeleverd. Bestel op werkdagen voor 16:00 uur en de bestelling wordt dezelfde dag . Betaal je vooruit per bank dan zal de levertijd iets langer zijn in verband met de te ontvangen betaling.
Bezorgen in België
Ook in België geldt dat de meeste producten die op werkdagen voor 16:00 uur besteld zijn, dezelfde dag nog verstuurd worden. Deze worden bij je thuis of bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt afgeleverd.
Bezorging van bestelling?
Wij proberen alle producten zo snel mogelijk te versturen. Producten die voorradig zijn, versturen we daarom vaak nog dezelfde werkdag*. Vaak.. helaas kan dat niet altijd, bij producten die we niet dezelfde werkdag kunnen versturen wordt dit netjes vermeld. Behang heeft bijvoorbeeld een langere levertijd. Daarnaast vermelden we het nogmaals bij de producten die aan het winkelmandje toegevoegd zijn. We versturen je pakket met UPS. Zij bezorgen standaard zendingen in 98% van de gevallen op de eerstvolgende werk- of zaterdag bij je thuis. De overige 2% komt zo goed als altijd de dag daarna aan, maar in elk geval binnen vijf bezorgdagen!
Afhalen van je bestelling
Wil je de bestelling toch liever afhalen? Gezellig! Wij nodigen je dan graag uit in onze winkel op de Oude Vlijmenseweg 84E in 's-Hertogenbosch. Wij zorgen dat de bestelling klaarstaat.
Status van bestelling
Ook wij weten dat een verfklus vaak goed gepland wordt. Daarom houden wij je ook graag per mail op de hoogte van je bestelling.
Zodra de bestelling correct is afgehandeld, ontvang je van ons een orderbevestiging.
Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een verzendbevestiging.
Toch nog vragen betreffende je bestelling? Even bellen en wij schieten te hulp.
Track & Trace
Via Track & Trace van UPS is je pakket precies te volgen. Wij sturen bij de verzendbevestiging een link met deze code. De ochtend na de verzendbevestiging kun je via deze track & trace precies zien wanneer jouw pakket wordt afgeleverd.
Adres wijzigen
Ga je verhuizen, allereerst gefeliciteerd! Het wijzigingen van je adres stelt niks voor. Ga naar je account en voer de wijziging door. Heb je een bestelling gedaan en bedacht je daarna ineens dat je je spullen toch liever op een ander adres wilt laten bezorgen? Geen probleem, kan iedereen overkomen! Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij ons uiterste best doen om jouw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen.
Bezorging van grote bestellingen
Heb je een grote verfklus in de planning staan, dat wil vaak zeggen dat je veel zware potten nodig hebt. Deze kunnen door UPS eenvoudig thuis afgeleverd worden. De producten toch liever in de winkel ophalen? Ook dat is geen probleem, we zorgen dat de bestelling klaar staat en helpen je graag met het inladen.
Pakket of product niet ontvangen
Heel vervelend, zit je thuis te wachten en wordt ons pakket niet geleverd. Wij helpen je graag. Controleer even kort onderstaande punten.
Het bezorgtijdvak Is het bezorgtijdvak verschoven? Open de Track & Trace link om dit uit te sluiten.
Het bezorgadres Per ongeluk niet het correcte adres ingevuld, kan gebeuren.
Je brievenbus Toevallig de bel niet gehoord? Ligt er wel een briefje in de bus met een nieuw bezorgmoment?
Heb je de bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar je pakket gebleven is? Neem dan contact op met ons op zodat wij het probleem achterhalen.
Product ontbreekt, wat nu?
Oeps, hebben wij iets over het hoofd gezien? Zo ja dan sturen we dit kosteloos na. Graag even contact met ons opnemen om te achterhalen wat er niet goed gegaan is.
Beschadigd product ontvangen?
Is er een product beschadigd? Graag even contact met ons opnemen om te achterhalen wat er niet goed gegaan is.
Onze hoofdvestiging
Je bestelling (en een kop koffie) staan klaar op onderstaand adres:
Inspiratie Kleurenwaaier Online B.V. Oude Vlijmenseweg 84G 5223 GPs-Hertogenbosch
Heb je andere vragen? Neem gerust contact met ons op.