Toggle Nav
Alle kleuren leverbaar in onze mengverven
Verfspeciaalzaak in 's-Hertogenbosch & Eindhoven
Meer dan 200m2 aan professionele verven

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Bestellen bij Kleurenwaaier.nl is heel eenvoudig:

  1. Ga naar het gewenste artikel
  2. Kies (wanneer nodig) de gewenste inhoud
  3. Kies het gewenste aantal
  4. Klik op toevoegen aan winkelwagen
  5. Kies Verder winkelen of Afrekenen
  6. Na het afrekenen is uw bestelling definitief.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

De bestelling afrekenen bij Kleurenwaaier.nl is heel eenvoudig:

  1. Klik op Afrekenen
  2. Maak een account aan of log in met het bestaande account
  3. Selecteer de gewenste betaalmethode 
  4. Betaal de bestelling volgens de instructies op het scherm
     

Is 'vooruitbetaling per bank' mogelijk?

Bij Kleurenwaaier.nl is het mogelijk om uw bestelling via 'vooruitbetaling per bank' te voltooien. Let er wel op dat wij de bestelling pas verwerken als de betaling ontvangen is. Dit kan invloed hebben op de levertijd.

Wanneer betaal ik mijn bestelling?

Alle bestellingen worden bij Kleurenwaaier.nl vooraf betaald behalve wanneer 'vooruitbetaling per bank' gebruikt wordt. Uw bestelling wordt dan ook verzonden als de betaling door ons is ontvangen.

Welke betaalsystemen heeft Kleurenwaaier.nl?

Kleurenwaaier.nl gebruik Adyen als betaalpartner en biedt onderstaande betaalopties aan.

  • IDeal
    iDeal is beschikbaar bij de volgende banken: ABN Amro, Rabobank, ING, SNS, ASN, Regiobank, Triodos Bank, van Lanschot bankiers, Handelsbanken, Bunq, MoneyYou en Knab.
  • Vooruitbetaling per bank
    Hierdoor wordt het bedrag van de bestelling direct overgemaakt naar het IBAN van Kleurenwaaier.nl. Let wel op dat wij de bestelling pas verwerken wanneer het bedrag ontvangen is. Dit kan invloed hebben op de levertijd!
  • Paypal
    Met PayPal kunt u veilig en snel online betalen. U heeft hiervoor een PayPal rekening nodig. Een PayPal rekening opent u kosteloos via www.paypal.nl.
  • Betalen met Klarna: achteraf betalen
    Betaal je bestelling achteraf met Klarna. De betaling hoeft pas tijdens of na levering van het product overgemaakt te worden. Let op, hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. 

Betaling via iDeal maar geen bevestiging ontvangen?

Een iDeal betaling wordt pas voltooit als alle stappen, inclusief die van de betreffende bankomgeving, doorlopen zijn. Na het voltooien van de laatste stap keert het scherm automatisch terug naar de site van Kleurenwaaier.nl. Als de laatste stap van de betaling bijvoorbeeld overgeslagen of weg geklikt is kan de betaling vertraagd binnenkomen of zelf helemaal niet binnenkomen. Heel vervelend maar dit zorgt er wel voor dat de bestellen pas later of zelfs niet verwerkt kan worden. Natuurlijk kan je altijd contact met ons opnemen om te kijken of de betalen gelukt is.

Mijn computer liep vast tijdens betalen, wat nu?

Dat is erg vervelend, eerste controlemoment is om te kijken of de Kleurenwaaier.nl bevestigingsmail ontvangen is. Zo niet dat is de betaling helaas niet afgerond. Neem even contact met ons op zodat we uit kunnen zoeken.

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Daarnaast hebben wij in de checkout de onderverdeling gemaakt tussen de te betalen prijs ecxlusief BTW en inclusief BTW.

Verzendkosten bij bestelling?

Verzendkosten worden niet altijd in rekening gebracht. Wanneer de bestelling hoger dan €75,- is nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor bestellingen lager dan €75,- brengen wij €9,95 verzendkosten in rekening.

Extra betalen bij nalevering?

Nee natuurlijk niet. Wanneer wij door ons toedoen iets na moeten leveren is de klant daar niet de dupe van.

Bestelling controleren?

Als eerste de bevestigingsmail bekeken worden, hier wordt alle relevante informatie van de bestelling weergegeven. Staat het antwoord hier niet bij? Neem dan even contact met ons op zodat we het uit kunnen zoeken.

Bestelling wijzigen?

Wij schakelen snel dus neem voor wijzigingen zo snel mogelijk contact met ons op. Kleine tip: zorg dat het ordernummer binnen handbereik is. Bestellingen die al verwerkt zijn kunnen niet meer gewijzigd worden. Hiervoor geldt dan de procedure voor retourzendingen.

Geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer eerst even je ''ongewenste e-mail''. Als die daar ook niet in staat kan je in je account kijken bij bestellingen. Als de bestelling niet in bestellingen staat is de bestelling niet juist afgerond, Bestel dan even opnieuw. Als de bestelling wel in je account weergegeven is maar je hebt geen mail ontvangen neem dan even contact met ons op.

Is telefonisch bestellen mogelijk?

Dit is helaas niet mogelijk, bestellen kan via de site of in onze speciaalzaak. Natuurlijk staan wij wel iedereen telefonisch te woord staan bij vragen of voor advies.

Is het mogelijk vanuit België te bestellen?

Maar natuurlijk, Let wel op dat de levertijd af kan wijken.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Net de bezorger misgelopen? Hopelijk waren de buren wel thuis want daar zal PostNL de bestelling proberen af te leveren. Je krijgt netjes een briefje in de brievenbus met het adres waar de bestelling afgeleverd is. Mocht dit niet gelukt zijn zal de PostNL bezorger een nieuwe afleverdatum noteren.

Waar blijft mijn bestelling?

Bestellingen worden van maandag tot zaterdag geleverd. Wanneer je bestelt op een werkdag voor 16:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Bestel je vrijdag na 16:00 uur of in het weekend? Dan wordt de bestelling maandag klaargemaakt en dinsdag geleverd. Wanneer een artikel een langere levertijd heeft geven wij dit netjes aan.

Producten retourneren?

Standaard producten kunnen uiteraard retour gestuurd worden. Al zijn hier wel wat eisen aan verboden. Deze zijn hier te lezen. Wanneer wij iets klant specifiek maken kan dit niet retour gestuurd worden.

Levering niet compleet?

Grotere bestellingen kunnen in meerdere verpakkingen geleverd worden, controleer eerst alle verpakkingen. Ontbreekt er nog steeds iets? Graag even contact met ons opnemen. Ook wij zijn mensen en kunnen weleens een foutje maken. Mocht dit het geval zijn zullen wij de resterende bestelling kosteloos toesturen.

Wel een Track&Trace ontvangen maar nog geen verzenddatum?

Wanneer mensen massaal online bestellen kan het zijn dat de post de pakketten niet optijd verwerkt. Wij zorgen ervoor dat uw pakket(ten) normaal gesproken dezelfde dag de deur uitgaan. Wanneer uw bestelling gemaakt is, ontvangt u een track&trace code. In drukke tijden zoals nu met Corona, kan het zijn dat uw pakket langer dan normaal op het sorteercentrum blijft 'hangen'. Soms staat er : Nog niet aangenomen door post.nl terwijl het wel bij hen 'ligt'. Het kan in sommige gevallen soms enkele dagen duren voordat het pakket door de scanner gaat en u een exacte leverdatum + plus te zien krijgt. Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen, wij kunnen alleen hopen dat het niet lang duurt.

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Het kan helaas voorkomen dat je een klacht hebt, deze willen we dan ook zo netjes en snel mogelijk met je oplossen. Mocht je een klacht hebben over één van onze producten of van onze service kan je ons gewoon bellen en proberen we direct een passende oplossing te vinden. Wanneer dit niet direct mogelijk is vragen wij om ons per mail het voorval toe te lichten. Wij zullen een onderzoek starten en binnen 5 werkdagen telefonisch of per mail contact met je opnemen met een inhoudelijke reactie.

Wat kan ik van de nieuwsbrief verwachten?

Wij proberen continu te innoveren op gebied van producten, kleuren en benodigdheden. Relevant nieuws betreffende deze innovaties willen wij dan ook graag met je delen zodat het bijdraagt aan een beter resultaat na een verfklus. Daarnaast willen wij niemand onnodig lastigvallen met acties en aanbiedingen, hebben wij hierover toch niet te missen nieuws zullen we het met je delen. Wees gerust, we zullen je, per mail, maximaal eens per 2 weken op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen.

 

Meer informatie?

Toch een vraag die minder vaak gesteld wordt? Dat kan natuurlijk ook. Graag even contact met ons opnemen zodat we deze vraag kunnen beantwoorden.